Thursday, December 20, 2007


padurea din bocsa, cea mai intunecoasa si umeda padure pe care o stiu eu. sunt sigura ca daca te plimbi noaptea prin ea vezi tot felu de pitici, zane si alte lighioane. si fosfor care se formeaza pe buturugile putrezite si lumineaza pe intuneric. peste tot e plin de muschi verde, o specie de care am invatat pe la botanica, da despre care am uitat ce scria. mai putin ca se hraneste din segment in segment si la nevoie isi pastreaza viu numai unul, ca sa nu crape de foame de tot.

2 comments:

Cristian said...

blogul tau imi aminteste de copilarie, cand plecam cu scoala in excursii - ba pe Semenic, ba la Resita (desi nu prea aveam ce vedea, ne duceau mai mereu la locomotive), ba la Buhui... prin liceu am ajuns si printr'un alt capat al acelei paduri, pe la Vasiova; era un poligon pe acolo (si, nu stiu de ce, mi'a ramas in minte o imagine cu calea ferata si niste cladiri frumoase, desi in paragina, in vale); p'orma, mai tarziu, cand am ajuns sa fac naveta ca student, ajungeam cu trenul in Resita de unde, nu de putine ori, plecam cu nasu', prin Berzovia, spre Oravita - iar din perioada aia am amintiri (unele se incaleca, pe ici / pe colo, cu imagini din serile in care plecam, ca elev sau licean, spre mare, cu trenul de noapte si treceam prin Bocsa pe la opt jumate seara) cu linia ferata iesind din padure si intrand in Bocsa, cu personalul oprind ca tramvaiul, de cateva ori, pentru a se pierde, apoi, in noapte!

hehe, tare fain, pe acolo

si, daca imi aduc bine aminte, am si jucat, o data, cu juniorii lui Minerul, contra juniorilor Metalului!

sa nu intrerupi blogul!

bafta!

Livia said...

ma bucur:)