Friday, May 09, 2008





izvorul negru reloaded

n-a mai ramas mare lucru din izvorul negru. cam asta am gasit cand am ajuns acum. noroc ca peste toate gunoaiele are grija iarba sa creasca si sa faca iar frumos si ordine.

cand am vazut ca au pus indicator pentru izvorul negru aproape ca m-am bucurat, desi la cati oameni trec pe-acolo acum e cam inutil si na, cam sparge atmosfera aia de padure neumblata. m-am gandit: "ia uite ca s-a gandit cineva sa valorifice resursele turistice ale zonei, mama mama!! a ajuns europa la buni-n frasinis". indicatorul saracu... nu stiu ce cauta acolo. de-aia s-a si zbarcit asa, de frica si singuratate, ca-n afara de doua trei pet-uri nu prea avea cu cine sa converseze pe-acolo. probabil in 3 ani o sa-l inghita si pe el padurea, asa cum a inghitit tot ce-a intrat vreodata in ea din afara.

No comments: